De zelfvernietigende uitnodiging
Op 3 oktober 2019 gingen Interbest en Ocean Outdoor tijdens een lanceerparty bekend maken dat ze gaan fuseren. Amber van der Ham en ik, die toen samen als creatief team werkte bij Being There in Amsterdam, mochten hiervoor de uitnodiging bedenken. Deze moest exclusiviteit zou uitstralen, met een persoonlijk tintje. Deze uitnodiging zou verstuurd worden naar de 850 meest invloedrijke mensen in de top van mediawereld. Tijdens de bel afspraak met de klant vertelde ze dat de locatie van de lanceerparty zou worden gesloopt. Het tijdelijk gevoel wilde we in de uitnodiging laten doorstromen.
Om het persoonlijk en exclusief aan te laten voelen versturen wij aan de genodigden een uitnodiging per kaart. Op deze gepersonaliseerde kaart staat een code. Naast de kaart krijgen ze in de weken voor de lanceerparty een serie van 3 e-mails. In deze e-mails staat een link naar een website. Met de code op de kaart kunnen ze deze website ontgrendelen. Op deze website krijgen ze een mysterieus bericht met een klein raadsel over het evenement. De berichten zijn een paar minuten te zien en daarna zullen ze zichzelf vernietigen. Uiteindelijk zullen de genodigden alle informatie ontcijferd hebben voor de lanceerparty. 
Omdat de klant dusdanig enthousiast was hadden ze een serie reclame schermen gereserveerd voor deze minicampagne. In de aanloop van de lanceerparty konden de genodigden hier kleine teasers vinden.